Serwis gwarancyjny Samsung

Nasz serwis posiada autoryzację do wykonywania napraw gwarancyjnych telefonów komórkowych, smartfonów oraz tabletów marek:

  • SAMSUNG
  • HUAWEI
  • ALCATEL
  • MAXCOM

​Dla wszystkich sieci: Play, Plus, Orange, T-mobile oraz open market. Obsługujemy zgłoszenia gwarancyjne, rękojmie oraz przedsprzedaże.

Na terenie Warszawy i okolic obsługujemy salony operatorów, punkty sprzedaży telefonów komórkowych oraz firmy w zakresie bezpłatnego odbioru telefonów gwarancyjnych.

Warunki gwarancji

Podstawą uzyskania serwisu gwarancyjnego jest:

  • ważna Karta Gwarancyjna (wpisany model telefonu, numer imei telefonu, data zakupu, pieczątka i podpis sprzedawcy)
  • dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)

Jeżeli zamierzacie Państwo oddać telefon do naprawy prosimy zabrać ze sobą koniecznie te dwa dokumenty.

Na czas naprawy proponujemy telefony zastępcze.
Na miejscu możemy odpłatnie zgrać dane z telefonu (o ile jest to możliwe).
Czas naprawy to 2-3 dni robocze, w wyjątkowych przypadkach naprawa może wydłużyć się.
 

  1. Informujemy o konieczności regularnego sporządzania kopii zapasowej wszelkich istotnych dla użytkownika treści lub danych przechowywanych (zapisanych) w telefonie lub innym urządzeniu (takim jak modemy, tablety etc).
  2. Kopia zapasowa winna być sporządzana przez użytkownika we własnym zakresie przed przekazaniem telefonu lub innego urządzenia do serwisu. Istotne dane powinny być dodatkowo przechowywane na innym niż telefon, modem czy tablet urządzeniu lub karcie pamięci.
  3. Informujemy, iż w trakcie dokonywania czynności serwisowych, naprawy, wymiany wadliwego lub uszkodzonego urządzenia, mogą ulec utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu treści i dane przechowywane (zapisane) w danym sprzęcie.