REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „Dni serwisowe”

Warunki promocji

1. Dni Serwisowe obowiązują w ostatni czwartek, piątek i sobotę każdego miesiąca wyłącznie w wybranych Salonch Serwisowych HUAWEI.

2. Promocja dotyczy wyłacznie Klientów indywidualnych.

3. Usługa darmowej folii ochronnej dotyczy tylko wybranych modeli.

4. Jednorazowo Klient może oddać do naprawy 1 urządzenie, przy czym może wielokrotnie skorzystać z Promocji w czasie jej trwania.

5. Promocja w ramach Dni Serwisowych nie łączy się z innymi aktualnymi promocjami.

6. Huawei nie ponosi odpowiedzialności za wydarzenia losowe mające wpływ na Dni Serwisowe.

7. Szczególowy regulamin Promocji znajduje się na stronie https://consumer.huawei.com/pl/support/service-day/

Pomoc i wsparcie

1. Jaki jest czas trwania kampani Dni Serwisowe

Ostatni czwartek, piątek i sobota każdego miesiąca od maja 2019 do odwołania. Jeśli cykl kampanii zbiega się z wakacjami, a centrum usługowe jest zamknięte, wówczas czas kampanii wydłuża się do następnego dnia.

 

2. Jakie lokalizacje są objete promocją?

Promocją objęte są wszystkie Autoryzowane Salony Serwisowe. Dokładne lokalizacje można odszukać na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/service-day/

 

3. Jakie są zasady kampanii

Zapraszamy w ostatni czwartek, piątek i sobotę każdego miesiąca do Autoryzowanych Salonów Serwisowych Huawei. W tym okresie wszystkie naprawy pogwarancyjne realizujemy ze 100 złotowym rabatem oraz dodajemy darmową folię ochonną na wyświetlacz dla wybranych modeli telefonów. Folie wydawane sa w zaleznosci od ich dostepnosci.

 

4. Jak dołączyć do promocji?

Z promocji mogą korzystać wszyscy Klienci indywidualni odwiedzający osobiście Autoryzowane Salony Serwisowe.

 

5. Co jeśli Klient przyniesie wiecej niż 1 telefon? Czy są jakieś limity

Jednorazowo Klient może oddać do naprawy 1 urządzenie, przy czym może wielokrotnie skorzystać z Promocji w czasie jej trwania.