Jak zgoscić telefon do naprawy płatnej

Sprzęt do naprawy pogwarancyjnej można zgłosić:

1. Bez wychodzenia z domu, wystarczy do nas zadzwonić lub wypełnić prosty formularz, a my wyślemy kuriera, który odbierze telefon do naprawy i odwiezie po naprawie. Dzwoń: tel. +48 22 244 04 14.

Płatności za naprawę można dokonać przy odbiorze telefonu u kuriera lub przelewem na konto.

Formularz zgłoszenia on-line poniżej, po otrzymaniu formularza nasz pracownik oddzwoni w celu potwierdzenia usługi oraz ustalenia godziny odbioru telefonu.
 

Formularz zgłoszenia naprawy patnej on-line

* - pola wymagane

 

2. Osobiście w naszym salonie Milenium Mobile w Warszawie:
ul. Gen.W. Andersa 33 w godzinach pn-pt: 9-19, sobota: 9-15

3. W przypadku firm na terenie Warszawy proponujemy bezpłatny dojazd w obie strony naszego handlowca.

4. Pocztą Polską, w przypadku przesyłek pocztowych sprzęt musi być odpowiednio opakowany i zabezpieczony na czas transportu.

Adres do wysyłki:
Serwis Milenium Mobile
ul. Gen.W. Andersa 33
00-159 Warszawa
 

Formularz przyjęcia do serwisu